سالن همایش پیام نور واحد مرکزی یزد

  • طراحی و اجرا : کتیبه ایساتیس
  • کارفرما : دانشگاه پیام نور یزد
  • ظرفیت سالن : ۱۶۰۰نفر

عملیات انجام شده

صوت حرفه ای
پخش تصویر
ضبط تصویر
نور تخصصی
نور عمومی
دکوراسیون داخلی
آکوستیک
مبلمان

سالن همایش دانشگاه پیام نور یزد یکی  از مجهزترین مجموعه های آمفی تئاتر یزد  در محدوده اصلی شهر یزد و در محل ساختمان شرکت شهرک ها یزد در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع با استفاده از آخرین فناوری ها طراحی و ساخته شده است. از امکانات این تالار میتوان به سالن همایش چند منظوره ۱۶۰۰ نفره (در دو سطح)، چهار سالن همایش جانبی آموزشی با ظرفیت هریک ۱۱۰ نفر و همچنین سیستمهای مدیریت هوشمند در ساختمان تالار اشاره نمود. این تالار زیر مجموعه شهرک های صنعتی یزد می باشد.

در تجهیز سالن ها و سینماها مهمترین مرحله ،درک خواسته و تشخیص نیاز واقعی مشتری است
چرا که پروژه های از این دست با هزینه های قابل توجه و معمولا برای هر سازمان یک مرتبه صورت می گیرد.
کتیبه با تجربه خود و به کارگیری دانش روز تمامی فرایند تجهییز سالن های همایش و سینما شامل: نور ؛صوت ؛ تصویر ؛ مبلمان ؛ دکوراسیون را پوشش می دهد که به اصطلاح کلید تحویل نامیده میشود.

“رئیس دانشگاه پیام نور یزد: سالن همایش دانشگاه پیام نور یزد با بروز ترین امکانات در جهت برگزاری رویدادها و نشست های صنعت استان یزد  بستری مناسب برای فعالیتهای این سازمان ایجاد نموده است”

با توجه به گستره تجهیزات نصب شده در سالن همایش و اتاق فرمان که از پیشرفته ترین فناوری ها بهره می برند شرکت کتیبه ایساتیس اقدام به برگزاری دوره آموزشی تئوری و عملی برای نفراتی که از سوی کارفرما به عنوان اپراتور سالن همایش معرفی گردیده بودند نمود تا بتوانند به نحو احسن از تمامی قابلیتهای این سالن استفاده نمایند.

همزمان با پایان عملیات تجهیز سالن همایش دانشگاه پیام نور یزد:
رئیس دانشگاه پیام نور یزد ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران عملیات تجهیز سالن همایش این تالار عنوان نمودند : ”سالن احداث شده به عنوان یکی از مجهزترین سالن همایش شهر یزد و یکی از بزرگترین مجموعه های اجتماعی فرهنگی کشور بستر مناسبی برای انجام فعالیتهای مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی است”. ایشان با اشاره به امکانات منحصر به فرد این پروژه، سالن همایش چند منظوره با ظرفیت حداکثر ۱۶۰۰ نفر، چهار سالن آموزشی  جانبی، سیستم های صوتی،تصویری و نور پردازی مدرن ،سیستمهای مدرن ایمنی و اعلام خطر و چیدمان داخلی مطلوب را از نقاط قوت این تالار دانستند.